سایت رسمی شرکت آرسین شیمی پویش : 44263671, 44263672
منو
اسید فسفریک
    بازديد : 668 | تاريخ : 1399/10/07 | به اشتراک بگذاريد Share

اسید فسفریک

, , , , , , , , , ,

اسید فسفریک

اسید فسفریک





اسید فسفریک مایعی بی‌رنگ، شفاف، بدون بو و دارای طعم تند که از جمله پرمصرف‌ترین مواد شیمیایی در صنعت به شمار می‌آید. اسید فسفریک، اسید ضعیفی بوده و این ماده جزو مواد معدنی و متعلق به گروه اسیدها می‌باشد.

اسید فسفریک صنعتی و خوراکی دو گرید مختلف از این ماده می باشند. در حالت تجاری فسفریک اسید با خلوص 85% و به صورت محلول تولید می شود. اسید در این حالت به صورت مایعی بی‌رنگ، فاقد بو و غیر فرار است. اگرچه فسفریک را نمی‌توان اسیدی قوی دانست ولی با این وجود در خلوص 85 درصد خاصیت خورندگی دارد.

اسید فسفریک مانند اسید نیتریک یکی از ترکیبات اولیه مهم در ساختن کودهای شیمیایی است. با افزایش روزافزون جمعیت جهان و نیاز فراوان به تامین غذای این جمعیت رو به رشد استفاده از کودهای شیمیایی یکی از مهم‌ترین عوامل حاصل‌خیزی خاک و تولید محصول بیشتر می‌باشد، و با تقاضای روز افزون اینگونه حاصل‌خیزکننده‌ها توسط کشاورزان و باغداران تولید مواد اولیه این کودها در اشل صنعتی و همچنین یافتن روش‌های نوین و بهتر برای تولید اقتصادی‌تر، از دغدغه‌های شیمی صنعتی می‌باشد.


نام :*
رايانامه:
متن نظر:*
تصوير امنيتي:*





تجهیزات آزمایشگاهی

.:: آرسین شیمی پویش ::. - اسید فسفریک

مواد آزمایشگاهی

اقلام مورد نیاز دانشجوها
کالای آزمایشگاهی

زمستان10%

تخفيف ويژه دانشگاهیان

Merck مواد آزمایشگاهی


محصولات آزمایشگاهی معتبر در دنیا را از آرسین شیمی پویش بخواهید

محیط کشت, مواد آزمایشگاهی مرک و سیگما, مواد صنعتی, نانو ذرات, تیترازول و کیت های اندازه گیری, محلول های استاندارد, تجهیزات دمایی آزمایشگاهی, تجهیزات عمومی آزمایشگاهی, تجهیزات اندازه گیری عمومی, وزنه و جعبه وزنه, تجهیزات آزمایشگاه شیمی و میکروبی, اقلام مصرفی آزمایشگاه, ظروف و شیشه آلات آزمایشگاهی, ظروف پلاستیکی آزمایشگاهی, ظروف آزمایشگاهی تخصصی

طراحی قالب توسط مهدی نت ، اجرا و پشتیبانی توسط بیزنا