سایت رسمی شرکت آرسین شیمی پویش : 44263671, 44263672
منو
سیکلوهگزانون
    بازديد : 739 | تاريخ : 1399/09/18 | به اشتراک بگذاريد Share

سیکلوهگزانون

, , , , , , , ,

سیکلوهگزانون

سیکلوهگزانون




سیکلوهگزانون (همچنین به عنوان Oxocyclohexane شناخته می شود، کتون pimelic، cyclohexyl ketone، و CYC) یک مایع روغنی روشن است که دارای  رنگ زرد و بوی شبیه استون و نعنا است. فرمول شیمیایی آن C6H10O بوده و کمی در آب حل می شود و با حلال های معمولی کاملا متبلور می شود. این ماده به طور طبیعی در روغن های خام به وجود می آید و همچنین به صورت مصنوعی تولید می شود.

سیکلوهگزانون یک مولکول چرخه ای شش کربن با یک گروه کاربردی کتون است. این یک مایع بدون چربی و روغن با بوی استون است.
این ماده کاملا با حلال ها مخلوط می شود. این به عنوان یک حلال صنعتی و فعال کننده در واکنش های اکسیداسیون استفاده می شود. در تولید اسید آدیپیک، رزین های سیکلوآلکان، سیکلو اکسانون اکسیم، کاپرولاکتام و نایلون از این ماده استفاده می شود. سیکلوهگزانون دارای دو آلفا-کربن در حلقه، چهار آلفا-هیدروژنی را فراهم می کند که بسته به شرایط واکنش، با شش باقیمانده دیگر هیدروژن واکنش داده می شود. 

سیکلوهگزانون به عنوان یک ماده شیمیایی بوده که برای تولید مولکول های هدف مورد استفاده قرار می گیرد. ترکیبات طبیعی یک تا پنج حلقه آلسیسیلیک با انواع و پیچیدگی های زیادی به ویژه در استروئید ها و ترپن ها یافت می شوند. ساختار این ماده شش عضو حلقه، یکی از اسکلت اصلی در طبیعت است.

نام :*
رايانامه:
متن نظر:*
تصوير امنيتي:*





تجهیزات آزمایشگاهی

.:: آرسین شیمی پویش ::. - سیکلوهگزانون

مواد آزمایشگاهی

اقلام مورد نیاز دانشجوها
کالای آزمایشگاهی

زمستان10%

تخفيف ويژه دانشگاهیان

Merck مواد آزمایشگاهی


محصولات آزمایشگاهی معتبر در دنیا را از آرسین شیمی پویش بخواهید

محیط کشت, مواد آزمایشگاهی مرک و سیگما, مواد صنعتی, نانو ذرات, تیترازول و کیت های اندازه گیری, محلول های استاندارد, تجهیزات دمایی آزمایشگاهی, تجهیزات عمومی آزمایشگاهی, تجهیزات اندازه گیری عمومی, وزنه و جعبه وزنه, تجهیزات آزمایشگاه شیمی و میکروبی, اقلام مصرفی آزمایشگاه, ظروف و شیشه آلات آزمایشگاهی, ظروف پلاستیکی آزمایشگاهی, ظروف آزمایشگاهی تخصصی

طراحی قالب توسط مهدی نت ، اجرا و پشتیبانی توسط بیزنا