سایت رسمی شرکت آرسین شیمی پویش : 44263671, 44263672
منو
کینولین
    بازديد : 712 | تاريخ : 1400/01/29 | به اشتراک بگذاريد Share

کینولین

, , , , , , , , , , , ,

کینولین

کینولین




کینولین مایع بی رنگ با بوی عجیب و غریب با فرمول C9H7N و کمی متراکم تر از آب است. کینولین در نوشیدنی های الکلی یافت می شود که یک آلکالوئید از گونه های مختلف گیاهی از جمله گونه های مندا است. هم چنین در کاکائو و چای سیاه وجود دارد. کینولین یکی از مواد تشکیل دهنده طعم دهنده و یک ترکیب ارگانیک آروماتیک هتروسیکلیک نیز به شمار می رود.
نمونه های سالم، در معرض نور، تبدیل به زرد و بعد قهوه ای می شوند. کینولین تنها در آب سرد کمی محلول است، اما به راحتی در آب گرم و اکثر حلال های آلی قابل حل است. کینولین به طور عمده برای ساخت اسید نیکوتینیک استفاده می شود که مانع از پلاگرایی در انسان و سایر مواد شیمیایی می شود. روش های متعددی برای تهیه آن شناخته شده اند و تولید کینولین مصنوعی بیش از پودر زغال سنگ است.


نام :*
رايانامه:
متن نظر:*
تصوير امنيتي:*





تجهیزات آزمایشگاهی

.:: آرسین شیمی پویش ::. - کینولین

مواد آزمایشگاهی

اقلام مورد نیاز دانشجوها
کالای آزمایشگاهی

زمستان10%

تخفيف ويژه دانشگاهیان

Merck مواد آزمایشگاهی


محصولات آزمایشگاهی معتبر در دنیا را از آرسین شیمی پویش بخواهید

محیط کشت, مواد آزمایشگاهی مرک و سیگما, مواد صنعتی, نانو ذرات, تیترازول و کیت های اندازه گیری, محلول های استاندارد, تجهیزات دمایی آزمایشگاهی, تجهیزات عمومی آزمایشگاهی, تجهیزات اندازه گیری عمومی, وزنه و جعبه وزنه, تجهیزات آزمایشگاه شیمی و میکروبی, اقلام مصرفی آزمایشگاه, ظروف و شیشه آلات آزمایشگاهی, ظروف پلاستیکی آزمایشگاهی, ظروف آزمایشگاهی تخصصی

طراحی قالب توسط مهدی نت ، اجرا و پشتیبانی توسط بیزنا