سایت رسمی شرکت آرسین شیمی پویش : 44263671, 44263672
منو
سویامید
    بازديد : 791 | تاريخ : 1399/09/18 | به اشتراک بگذاريد Share

سویامید

, , , , , , , ,

سویامید

سویامید




سویامید DEA یک مایع منسجم چسبناک به رنگ زرد تیره است.سویامید DEA برای بهبود فوم، ویسکوزیته و خواص فرمولاسیون صنایع آرایشی و بهداشتی با هدف دستیابی به یک محصول قابل قبول،استفاده می شود.سویامید DEA عملکرد مشابه یا بهتر از آمید های سنتی را ارائه می دهد. آنها می توانند در هر کاربردی که سورفکتانت های آلکینوآمید سنتی استفاده می شوند به کار روند. خواص سویامید ها نسبت به آمیدهای سنتی از نظر فوم، تثبیت کننده کف و واکنش ویسکوزیته بهبود یافته است.
این آمید حاصل از سویا است که خواص فوم و خواص پوستی مشابه صابون را نشان می دهد. برای ساخت ویسکوزیته خوب و خواص امولسیون ایده آل برای پاک کننده های دوش و صورت، صابون مایع و ژل حمام مورد استفاده قرار میگیرد.مخلوط اتانول آمید سدیم اسید به طور معمول به عنوان تقویت کننده فوم و عامل افزایش دهنده ویسکوزیته استفاده می شود. عنصر اصلی این ماده به عنوان یک ماده ضد عفونی کننده در بدن مورد استفاده قرار می گیرد. این ماده نیز حاوی  82% ماده فعال سویا دی اتانول آمید می باشد.

نام :*
رايانامه:
متن نظر:*
تصوير امنيتي:*





تجهیزات آزمایشگاهی

.:: آرسین شیمی پویش ::. - سویامید

مواد آزمایشگاهی

اقلام مورد نیاز دانشجوها
کالای آزمایشگاهی

زمستان10%

تخفيف ويژه دانشگاهیان

Merck مواد آزمایشگاهی


محصولات آزمایشگاهی معتبر در دنیا را از آرسین شیمی پویش بخواهید

محیط کشت, مواد آزمایشگاهی مرک و سیگما, مواد صنعتی, نانو ذرات, تیترازول و کیت های اندازه گیری, محلول های استاندارد, تجهیزات دمایی آزمایشگاهی, تجهیزات عمومی آزمایشگاهی, تجهیزات اندازه گیری عمومی, وزنه و جعبه وزنه, تجهیزات آزمایشگاه شیمی و میکروبی, اقلام مصرفی آزمایشگاه, ظروف و شیشه آلات آزمایشگاهی, ظروف پلاستیکی آزمایشگاهی, ظروف آزمایشگاهی تخصصی

طراحی قالب توسط مهدی نت ، اجرا و پشتیبانی توسط بیزنا