سایت رسمی شرکت آرسین شیمی پویش : 44263671, 44263672
منو
هیتر استیرر مدل J-HMS
    بازديد : 888 | تاريخ : 1400/02/07 | به اشتراک بگذاريد Share

هیتر استیرر مدل J-HMS

, , , , , , ,

هیتر استیرر مدل J-HMS

هیتر استیرر مدل J-HMS از کمپانی JISICO کره


مدل: J-HMS


کمپانی سازنده: JISICO


محدوده دمایی: تا 380 درجه سانتیگراد


میزان دور بر دقیقه: 100 تا 1500 rpm


ابعاد و جنس صفحه: صفحه استیل با پوشش سرامیکی، به ابعاد 18*18 سانتی متر

 


هات پلیت مگنت(هیتر استیرر) چیست

هیتر گرمکن الکتریکی : از این دستگاه بیشتر برای گرم کردن یکنواخت بـه همـراه هـم زدن خودکار محلـول هـای داخـل ظـروف آزمایـشگاهی استفاده می شود و سه نوع پیچ تنظیم بر روی آن وجود دارد که از پ یچ ترمـو بـرای تنظیم درجه حرارت تولیدی و از پیچ تایمر برای تنظیم مدت زمان گرم کردن نمونـه ها و از پیچ سرعت همزن هم برای تنظیم سرعت همزن مغناطیسی استفاده می شود بدین صورت که برای استفاده از همزن مغناطیسی یک قطعـه کوچـک مغناطیـسی مخصوص را داخل ظرف محلول انداخته و بعـد از گذاشـتن ظـرف بـر روی صـفحه دستگاه ، همزن مغناطیسی آن را فعال می کنند و بدین ترتیب با چرخیـدن قطعـه کوچک داخل ظرف محلول هم زده می شود .

برای گرم کردن شیشه آلات با استفاده از یک هات پلیت از دو روش استفاده می شود. یک روش معلق سازی شیشه آلات به آرامی بالای سطح هات پلیت بدون تماس مستقیم است. این امر نه تنها دمای شیشه آلات را کاهش می دهد، بلکه همچنین میزان تبادل گرما را آهسته و حتی گرم کردن را تقویت می کند. این امر برای کار هایی که زیر دمای جوش انجام می شوند یا زمانی که حداقل یک منبع دمای بالایی دارد، بسیار خوب جواب می دهد. در روش دیگر، که سرپا کردن خیمه ی سرخ پوستی نامیده می شود چون اندکی شبیه به یک چادر سرخ پوستی است، شیشه آلات بالای یک اجاق معلق و بالن توسط ورق قلع پوشانده می شود. قرار گیری این ورقه قلعی باید به طوری باشد که از گردن بالن شروع و به سطح هات پلیت پایین آید، تا به این صورت نه تنها طرفین بالن لمس شود بلکه اکثریت سطح اجاق هم پوشانده شود. این روش برای شیشه آلاتی است که باید در دما های بالاتر گرم شوند چون بالن به صورت غیر مستقیم توسط جمع آوری هوای گرم زیر این پوشش قلعی گرم می شود و برخلاف تنها معلق سازی ساده شیشه آلات، این روش بهتر است از جریان هوا در یک محیط بسته در امان باشد. هر دوی این روش ها در یک آزمایشگاه دانشگاهی مفید و کاربردی هستند چون ارزان تر، موثرتر، امن تر هستند و کاربران نیازی نیست که بعد از استفاده منتظر خنک شدن باشند.


نام :*
رايانامه:
متن نظر:*
تصوير امنيتي:*





تجهیزات آزمایشگاهی

.:: آرسین شیمی پویش ::. - هیتر استیرر مدل J-HMS

مواد آزمایشگاهی

اقلام مورد نیاز دانشجوها
کالای آزمایشگاهی

زمستان10%

تخفيف ويژه دانشگاهیان

Merck مواد آزمایشگاهی


محصولات آزمایشگاهی معتبر در دنیا را از آرسین شیمی پویش بخواهید

محیط کشت, مواد آزمایشگاهی مرک و سیگما, مواد صنعتی, نانو ذرات, تیترازول و کیت های اندازه گیری, محلول های استاندارد, تجهیزات دمایی آزمایشگاهی, تجهیزات عمومی آزمایشگاهی, تجهیزات اندازه گیری عمومی, وزنه و جعبه وزنه, تجهیزات آزمایشگاه شیمی و میکروبی, اقلام مصرفی آزمایشگاه, ظروف و شیشه آلات آزمایشگاهی, ظروف پلاستیکی آزمایشگاهی, ظروف آزمایشگاهی تخصصی

طراحی قالب توسط مهدی نت ، اجرا و پشتیبانی توسط بیزنا