سایت رسمی شرکت آرسین شیمی پویش : 44263671, 44263672
منو
سوربیتول مایع (Liquid Sorbitol)
    بازديد : 953 | تاريخ : 1400/01/29 | به اشتراک بگذاريد Share

سوربیتول مایع (Liquid Sorbitol)

, , , , , , ,

سوربیتول مایع (Liquid Sorbitol)

سوربیتول مایع


سوربیتول یا گلوسیتول یک سور است که در بدن انسان به آهستگی متابولیزه می‌شود،كه تحت شرايط خاصي از گلوکز بدست مي آيد. این ماده جزء قندهاي الكلي است و قند مخصوص بيماران ديابتي است و ميتواند در محصولات صنايع پخت جهت بيماران ديابتي مورد استفاده قرار گيرد. سوربيتول يك شيرين كننده مي باشد و به آساني در آب حل مي شود و در مقابل حرارت پخت با ثبات است و چون جاذبه الرطوبه مي باشد به عنوان يك نرم كننده بافت مورد استفاده قرار مي گيرد. درجه شیرینی آن تقریباً نصف درجه شیرینی ساکارز می باشد این ماده به عنوان یک شیرین کننده برای غذاهای افراد دیابتی و غذاهای کنسروشده و  همچنین به عنوان یک نرم کننده و ماده ای که رطوبت را به خود جذب می کند در کنسروها استفاده می شود به طوریکه این ماده به شکل شربتی با غلظت ۷۰% به مقدار ۵ تا ۱۵ درصد اضافه میشود .سوربیتول به دوشکل وجود دارد. سوربیتول پودر شده که جانشین ساکارز می شود  و شربت سوربیتول که جایگزین شربت گلوکز می شود.

آدامسهای بدون قند: برای آدامسهای کم شیرینی ، سوربیتول به شکل جامد و مایع استفاده می شود . در قسمت شکل پذیر کردن با اضافه کردن مقدار کمی گلیسیرین ، خواص شکل پذیری بهبود می یابد و اضافه کردن مانیتول مانع چسبندگی می شود.

کیک و کلوچه و نان: به دلیل خاصیت هیگروسکوپیک به همراه گلیسیرین و پروپیلن گلیکول سبب حفظ رطوبت محصول شده و رتروگرداسیون (بیاتی) را به تعویق می اندازد.

شکلاتهای رژیمی بدون قند: شکل پودری سوربیتول می تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

 

و همچنین در تولید انواع داروهای انسانی و دامی و خمیردندان بصورت گسترده مورد استفاده قرار میگیرد.


اطلاعت فروش و واردات:

نوع بسته بندی: بشکه 300 کیلوگرمی

کشور سارنده : هند

شرکت سازنده : Gujarat Ambulia

نام :*
رايانامه:
متن نظر:*
تصوير امنيتي:*





تجهیزات آزمایشگاهی

.:: آرسین شیمی پویش ::. - سوربیتول مایع (Liquid Sorbitol)

مواد آزمایشگاهی

اقلام مورد نیاز دانشجوها
کالای آزمایشگاهی

زمستان10%

تخفيف ويژه دانشگاهیان

Merck مواد آزمایشگاهی


محصولات آزمایشگاهی معتبر در دنیا را از آرسین شیمی پویش بخواهید

محیط کشت, مواد آزمایشگاهی مرک و سیگما, مواد صنعتی, نانو ذرات, تیترازول و کیت های اندازه گیری, محلول های استاندارد, تجهیزات دمایی آزمایشگاهی, تجهیزات عمومی آزمایشگاهی, تجهیزات اندازه گیری عمومی, وزنه و جعبه وزنه, تجهیزات آزمایشگاه شیمی و میکروبی, اقلام مصرفی آزمایشگاه, ظروف و شیشه آلات آزمایشگاهی, ظروف پلاستیکی آزمایشگاهی, ظروف آزمایشگاهی تخصصی

طراحی قالب توسط مهدی نت ، اجرا و پشتیبانی توسط بیزنا