سایت رسمی شرکت آرسین شیمی پویش : 44263671, 44263672
منو
مالاشیت گرین کد 101398
    بازديد : 589 | تاريخ : 1399/12/02 | به اشتراک بگذاريد Share

مالاشیت گرین کد 101398

, , , , , ,

مالاشیت گرین کد 101398

مالاشیت گرین کد 101398 از کمپانی مرک آلمان






مالاشیت گرین مرک کد 101398
Malachite green oxalate Merck
کمپانی:Merck

توضیحات
کد ماده101398
نام مادهMalachite green oxalate (C.I.42000)
بررسی مادهMALACHITE GREEN OXALATE (C.I. 42000) is a dry dye that is used for the preparation of a staining solution that can be used for a spore staining according to Rakette. It is possible to use Malachite green dye for differential spore staining in bacteriological samples of human origin, Dye is used in a hot staining method to stain specifically spores. Counterstain with a red dye for better visualization. The dye has a constant dye content and a reliable high quality and thus, is registered and certified as IVD & CE product, one of the major precondition for a reproducible diagnostic staining.
اطلاعات ماده
CAS number2437-29-8
EC index number602-096-00-5
EC number219-441-7
Hill FormulaC₅₂H₅₄N₄O₁₂
Chemical formulaC₄₆H₅₀N₄ * 2 C₂HO₄ * C₂H₂O₄
Molar Mass927.01 g/mol
HS Code3204 13 00

مالاشیت گرین یا مالاشیت سبز با فرمول شیمیایی C23H25CIN2 یکی از فراورده های مؤثر در کنترل قارچ های خارجی و تک یاخته ای های آلوده کننده ماهیان می باشد. استفاده از مالاشیت گرین باعث بروز خسارات مستقیم همچون سرطان زایی، جهش زا بودن و کاهش قدرت باروری این ماده و خسارات غیر مستقیم چون بروز مشکلات زیست محیطی و راه یابی به چرخه طبیعت می شود. در سال 2000 استفاده از مالاشیت گرین برای ماهیان خوراکی ممنوع شد زیرا مردمی که از این ماهیان استفاده می کردند در معرض آثار مالاشینگرین چون سرطان زایی و جهش زایی قرار گرفته بودند. شواهد علمی حاکی از آن است که لوکومالاشیت گرین، ممکن است یک ماده سرطان زای ژئوتوکسیک باشد که در بافت ماهی مدت زمان بیشتری نسبت به مالاشیت گرین باقی می ماند. نگرانی درباره مسموم کنندگی انسانی و وجود مالاشیت گرین و لکومالاشیت گرین در محیط های آبی منجر به افزایش میزان نظارت مخصوص در ماهیان خوراکی شده است و این ماده از نظر اداره نظارت بر دارو و غذای ایالات متحده (FDA) به دلیل اثرات زیست محیطی بسیار نامطلوب آن، مورد تأئید قرار نگرفته است. متاسفانه به دلیل عدم وجود سیستم نظارت مناسب و گرانی سایر داروها با کاربرد مشابه مالاشیت گرین همچنان به طور غیرقانونی استفاده می شود. این ماده به عنوان یک ماده شیمیایی در چرخه طبیعت باقی مانده و علاوه بر آن که از طریق باقی ماندن در بافت ماهیان پرورشی می تواند انسان را مبتلا کند. می تواند از طریق پساب استخرهای پرورش ماهی به سایر منابع آبی چون رودخانه و دریا راه یافته و ماهیان وحشی را نیز آلوده کند. لذا با توجه به عوارض جانبی اثبات شده در مصرف کنندگان ماهیان آلوده به این دارو، لزوم نظارت دقیق تر بر ممنوعیت استفاده از مالاشیت گرین ضروری می نماید.

نام :*
رايانامه:
متن نظر:*
تصوير امنيتي:*





تجهیزات آزمایشگاهی

.:: آرسین شیمی پویش ::. - مالاشیت گرین کد 101398

مواد آزمایشگاهی

اقلام مورد نیاز دانشجوها
کالای آزمایشگاهی

زمستان10%

تخفيف ويژه دانشگاهیان

Merck مواد آزمایشگاهی


محصولات آزمایشگاهی معتبر در دنیا را از آرسین شیمی پویش بخواهید

محیط کشت, مواد آزمایشگاهی مرک و سیگما, مواد صنعتی, نانو ذرات, تیترازول و کیت های اندازه گیری, محلول های استاندارد, تجهیزات دمایی آزمایشگاهی, تجهیزات عمومی آزمایشگاهی, تجهیزات اندازه گیری عمومی, وزنه و جعبه وزنه, تجهیزات آزمایشگاه شیمی و میکروبی, اقلام مصرفی آزمایشگاه, ظروف و شیشه آلات آزمایشگاهی, ظروف پلاستیکی آزمایشگاهی, ظروف آزمایشگاهی تخصصی

طراحی قالب توسط مهدی نت ، اجرا و پشتیبانی توسط بیزنا