سایت رسمی شرکت آرسین شیمی پویش : 44263671, 44263672
منو
همزن مغناطیسی آنالوگ
    بازديد : 1112 | تاريخ : 1400/03/19 | به اشتراک بگذاريد Share

همزن مغناطیسی آنالوگ

, , , , , , , , ,

همزن مغناطیسی آنالوگ

همزن مغناطیسی آنالوگ مدل MS200 از کمپانی Mtops کره

ظرفیت : 5 لیتر
سایز : 180 * 180
دور : 100 تا 1500 rpm

همزن مغناطیسی آنالوگ مدل MS33 از کمپانی Mtops کره

ظرفیت : 15 لیتر
سایز : 300 * 300
دور : 100 تا 1300 rpm



هات پلیت چیست؟


هات پلیت یک دستگاه آزمایشگاهی کوچک رو میزی است که از بیشتر از دو المنت حرارتی الکتریکی یا مشعل گازی ساخته شده است .

هات پلیت یکی از تجهیزات اصلی آزمایشگاه است که در انواع آزمایشگاه ها برای گرم کردن مایعات ، جامدات یا شیشه آلات استفاده می شود .

از هات پلیت در آزمایشگاه می توان به عنوان یک دستگاه مستقل از دیگر تجهیزات استفاده کرد اما هات پلیت را معمولا به عنوان جایگزینی برای مشعل های یک اجاق یا برای بخش بالایی یک کوره کوچک استفاده می  کنند.

همانند یک اجاق رومیزی ، هات پلیت ها دارای یک یا بیشتر از یک شعله هستند که به منظور گرم کردن مایعات یا جامدات استفاده می شود تا از این امر مطمئن شد که دمای مواد در یک سطح خاص حفظ می شود .

اکثر هات پلیت ها دارای یک طیف دمایی قابل تنظیم هستند ، و بعضی دارای تایمر می باشند که منبع حرارتی را بعد از مقدار مشخصی از زمان خاموش می کند

بعضی از هات پلیت های دارای چندین شعله اجازه می دهند دمای هر شعله به صورت جداگانه تنظیم شود ، در حالی که نمونه های دیگر برای تمامی شعله ها تنظیمات مشابهی دارند ، تا به کاربر اجازه داده شود محلول های  مختلف را تحت شرایط یکسان تست کند .

سه سطح عنصر گرم کننده ی متفاوت مزایای مختلفی را به همراه دارند

هات پلیت استیرر یکی از انواع پر کاربرد هات پلیت ها در آزمایشگاه هستند که از یک آهن ربای موتوری تشکیل شده اند که یک میله ی همزن قرار داده شده درون محلول را می چرخاند . هات پلیت استیرر به منظور  جلوگیری از شکل گیری نقطه ی داغ ، بیش از حد گرم کردن ، و جدا سازی محلول هایی استفاده می شود. هات پلیت استیرر دیجیتالی دارای یک صفحه ی نمایش دیجیتالی است که به کاربران اجازه می دهد به طور دقیق دما و سرعت هم زدن را تنظیم کنند .

تفاوت هات پلیت با شوف بالن در نحوه توزیع حرارت می باشد به صورتی که در شوف بالن یا منتل آزمایشگاهی حرارت بصورت یکنواخت روی سطح شیشه آلاتی که مورد حرارت قرار می گیرند پخش می شود در حالی که در هات پلیت حرارت از قسمت پایینی و کف ظرف انجام می شود و سبب ایجاد دید بهتری نسبت به محتوای درون ظرف می شود .

نکاتی که در خرید هات پلیت مهم می باشند موارد زیر هستند:

 حجم و اندازه ی ظرفی که قرار است با هات پلیت گرم شود

 طیف و دقت دمایی ، قابلیت هم زدن و دقت آن

تعداد فضا ها و نوع منبع تغذیه و طول سیم منبع تغذیه الکتریکی  

نام :*
رايانامه:
متن نظر:*
تصوير امنيتي:*





تجهیزات آزمایشگاهی

.:: آرسین شیمی پویش ::. - همزن مغناطیسی آنالوگ

مواد آزمایشگاهی

اقلام مورد نیاز دانشجوها
کالای آزمایشگاهی

زمستان10%

تخفيف ويژه دانشگاهیان

Merck مواد آزمایشگاهی


محصولات آزمایشگاهی معتبر در دنیا را از آرسین شیمی پویش بخواهید

محیط کشت, مواد آزمایشگاهی مرک و سیگما, مواد صنعتی, نانو ذرات, تیترازول و کیت های اندازه گیری, محلول های استاندارد, تجهیزات دمایی آزمایشگاهی, تجهیزات عمومی آزمایشگاهی, تجهیزات اندازه گیری عمومی, وزنه و جعبه وزنه, تجهیزات آزمایشگاه شیمی و میکروبی, اقلام مصرفی آزمایشگاه, ظروف و شیشه آلات آزمایشگاهی, ظروف پلاستیکی آزمایشگاهی, ظروف آزمایشگاهی تخصصی

طراحی قالب توسط مهدی نت ، اجرا و پشتیبانی توسط بیزنا